dimecres, 25 de maig del 2011

Primera Formació: Twitter

Hola, sóc Angie Serna i com ja sabreu sóc Dinamitzadora Digital de la Casa d'Oficis.
M'agradaria comentar-vos que la setmana pasada vaig fer la meva primera formació, va ser una mica curta pero anava amb moltes ganes de començar i m'ha sortit molt bé.

Mi primera sessió es va tractar del Twitter i les seves funcions, els vaig explicar a l'Esther i a la Mercè, dues dones treballadores a la Torre del Roser de la seu de Sant Feliu de la Universitat Oberta de Catalunya (UOC), sobre aquesta xarxa social que cada vegada creix més.


Aprofitant la visita a la Torre del Roser em van presentar a la gent que esta treballant allí, també em van mostrar tota la planta i les aules que faría servir per les meves formacions.

Va ser molt interessant i em vaig sentir molt tranquil·la, pensava que sent la primera vegada que faría algo així estaría nerviosa... He de deixar clar que en Pablo també m'ha ajudat una mica a resoldre els dubtes que sortíen. En conclussió va ser agradable i a més a més sobre un tema que és tan conegut i utilitzat per mi.

“Twitter és una xarxa social de microblogging i s'ha convertit en una plataforma de comunicació de referència per generar informació i notícies i difondre-les. Amb més de 200 milions de persones usuàries i una mitjana de 140 milions de missatges publicats al dia, Twitter va fer cinc anys aquest 21 de març”.

Angie Serna
Dinamitzadora Digital.

2 comentaris:

Lidia ha dit...

Molta sort en las practiques i ja veuràs que de mica en mica et sentiràs més agust!

Alumne Casa d'Oficis ha dit...

gràcies maca!
Angie.