dijous, 7 d’abril del 2011

Ponència Teletreball: Olga Cuevas


Ponència de Olga Cuevas:

Dimarts L'Olga Cuevas ens va fer una ponència per parlar-nos sobre el Teletreball. Viu a Sort (Pallars Sobirà), encara que va néixer a Barcelona el 8 d'agost de 1966.
Què és Teletreballar?
El teletreball és una forma de treballar en la que tenen una vital importància les tecnologies de la societat de la informació i s'hi barreja el factor distància entre mig. La persona que teletreballa és lluny del lloc de treball "natural".
Va parlar sobre el teletreball, amb els seus avantatges i desavantatges
Aquesta és la seva web. Aquí hi podràs trobar el seu CV, el seu BLOG, el àlbum de Flickr, i també hi podràs contactar amb ella si ho necessites.


Sóc Loubna Grida dinamitzadora digital de la casa d'oficis de sant Feliu de Llobregat. La ponència de Olga Cuevas i Melis m'ha semblat super interessant ja que és una dóna molt treballadora i organitzada que dona de reflexionar.
El que més m'ha agradat es la manera en que s'organitza la jornada i com teletreballa.
És una persona formada amb molta experiència. He après que per teletreballar hem de tenir unes capacitats personals, específiques, tecnològiques i els avantatges i inconvenients del teletreball.


Sóc la Barbara Maidana i donaré la meva opinió sobre la ponència de Teletreball. A mi m'ha agradat la seva visita perque em va aportar moltes idees, vaig aprendre moltes coses i també de la seva experiéncia que va tenir en tota la seva vida. Ella va fer moltes coses en la vida, estudiar i treballar alhora. Si voleu veure el seu curriculum tenim una pàgina web creada per ella mateixa que es diu www.pirineuweb.com.
Una de les coses que més em va agradar va ser el exercici que hem fet tota la classe, consistia en redactar el nostre dia a dia si fossin teletreballador i tots van escoltar les opinions del companys.

2 comentaris:

OLGA ha dit...

Hola noi@s,

volia dir-vos que jo vaig estar molt a gust amb vosaltres. Vau estar atents i participatius. No estic gens acostumada a explicar el meu dia a dia, però espero que l'esforç us serveixi.

Molta sort, i ja sabeu on trobar-me si necessiteu alguna cosa ;)

Olga

Lidia ha dit...

L'any passat nosaltres l'Olga també ens va fer una ponència sobre el teletreball i la veritat que va ser bastant interessant, ja que et fa reflexionar i pensar si nosaltres seriem capaços de teletreballar.

Ànims a tots nois/es que ja us queda menys per començar les practiques ;)aprofiteu-les!