divendres, 8 d’abril del 2011

TGIF: La superàvia evita un robatori.



Una valenta àvia britànica va aconseguir impedir que un grup de lladres robessin una joieria a plena llum del dia. Al principi l'àvia es pensava que era una baralla però al veure l'acte dels lladres trencant el vidre de la joiería i intentant robar les joies, sense pensar-ho dos cops, va actuar de inmediat donant cops amb la seva bossa fins que va aconseguir espantar als delinqüents i van fugir sense endur-se el botí.

“Jo estava parlant amb una dona quan vaig sentir un baluern. Vaig mirar a l'altre costat i vaig veure a sis joves muntats en uns scooters. Primer vaig pensar que un s'estava barallant contra els altres i em va molestar que hi hagués tanta gent esbalaïda mirant sense fer res”, va afirmar la dona.


Però el més fort era que la gent que passava no feia res davant d'aquella situació.
La intenció de la policia és condecorar a la “superabuela”, però la dona es nega a fer pública la seva identitat. La policia va arrestar a quatre homes pel robatori. Un en el moment i altres tres al llarg de la passada jornada. Altres dos es van donar a la fugida i són buscats per les autoritats. Els agents han fet una crida a la col·laboració dels habitants de Northampton i les localitats dels voltants.