1. Agafar les dades de l'usuari per a l'enregistrament
- Nom d'usuari
- Departament
- Nombre d'inventari del Pc
- Telèfon
a) Si la incidència ja està oberta: informar al tècnic responsable de la incidència.
b) Si es una incidència nova: Recollir incidència i trobar una solució.
- Connectar-se a l'ordinador de l'usuari (demanant-li permís anteriorment) i visualitzar el problema.
- Fer el mateix que fa l'usuari a l'ordinador del tècnic amb l'objectiu de verificar si es tracta d'un problema de l'usuari o general.
- Cercar documentació en la wiki per a solucionar la incidència.
- Si no trobem la solució, informar a l'usuari que ja li trucarem i PENJAR! Informar al tècnic responsable que s'ha obert una incidència i explicar les proves que s'han fet.
AnaLucia Luján Jara ^____^
Tècnica en Sistemes Microinformàtics
analu897@gmail.com
3 comentaris:
mmmm
jo no serviria para ese trabajo, demasiado estrés no?
Aunque es muy importante el trabajo que haces porque sin ti no se atenderian a los trabajadores para solucionar aquellos problemas que les impiden hacer su trabajo.
Por cierto muy bien redactado en catalan.
Bocatta con polvo
annnnaaaaaluuuuuuuciaaaaaaadeeeeeelcarmeeeeeennnnnn
your blog is so good......
Publica un comentari a l'entrada