divendres, 5 de desembre del 2008

Protocol d'un HelpDesk


El protocol que s'ha de seguir per a l'enregistrament i la resolució d'incidències es el següent



1. Agafar les dades de l'usuari per a l'enregistrament

  • Nom d'usuari

  • Departament

  • Nombre d'inventari del Pc

  • Telèfon
2. Preguntar que li passa

a) Si la incidència ja està oberta: informar al tècnic responsable de la incidència.

b) Si es una incidència nova: Recollir incidència i trobar una solució.


  • Connectar-se a l'ordinador de l'usuari (demanant-li permís anteriorment) i visualitzar el problema.

  • Fer el mateix que fa l'usuari a l'ordinador del tècnic amb l'objectiu de verificar si es tracta d'un problema de l'usuari o general.

  • Cercar documentació en la wiki per a solucionar la incidència.

  • Si no trobem la solució, informar a l'usuari que ja li trucarem i PENJAR! Informar al tècnic responsable que s'ha obert una incidència i explicar les proves que s'han fet.


AnaLucia Luján Jara ^____^
Tècnica en Sistemes Microinformàtics
analu897@gmail.com


3 comentaris:

Anònim ha dit...

mmmm
jo no serviria para ese trabajo, demasiado estrés no?
Aunque es muy importante el trabajo que haces porque sin ti no se atenderian a los trabajadores para solucionar aquellos problemas que les impiden hacer su trabajo.
Por cierto muy bien redactado en catalan.

Bocatta con polvo

Nightmare ha dit...

annnnaaaaaluuuuuuuciaaaaaaadeeeeeelcarmeeeeeennnnnn

goooooood girl ha dit...

your blog is so good......