dilluns, 20 de juny del 2011

El meu primer dia com a dinamitzadora


Dilluns 20 de juny, vaig començar les pràctiques con a Dinamitzadora a Can Maginàs

Estic donant el curs de recerca de feina per Internet que va dirigit a gent que està a l'atur i estan buscant feina.

En aquest curs explico als usuaris com funciona l'ordinador, de quines parts es compon, com s'obre i es tanca, com crear i esborrar carpetes, etc.

Amb l'objectiu de que aquesta gent pugui a prendre a fer servir l'ordinador per crear el currículum i la carta de presentació i perquè busquin feina per Internet amb els diferents portals que hi han.

Aquesta experiència m'ha semblat molt enriquidora i m'ha servit per adonar-me de que tinc paciència a l'hora d'explicar les coses.

La gent molt maca i amb ganes d'aprendre i fer coses, no tenen cap problema a l'hora de fer els exercicis que els proposo.

M'ha agrada molt i estic molt contenta.


Dinamitzadora Digital
Maribel Fisas