dilluns, 6 de juny del 2011

EL MEU PRIMER DIA COM A DINAMITZADORA DIGITAL AL CENTRE DE LA DONA NEUS MIRÓ




Avui he començat la meva primera classe d'iniciació a l'ordinador, com a dinamitzadora en el centre de dones Neus Miró. Estic molt contenta, perquè m'ha anat millor del que em pensava. Ha estat molt interessant haver experimentat aquesta situació. La veritat es que estic molt satisfeta de poder ajudar a que aquest grup de dones s'iniciïn en el món de la informàtica i de que vegin que hi han moltes oportunitats per a aprendre i que mai es tard.

Elles estan molt motivades per a aprendre i tenen molta il·lusió per saver-ne cada vegada més coses. Avui han aprés a engegar l'ordinador i a apagar-lo, a escriure en el blog de notes, i els hi he ensenyat les tecles del teclat es feien un envolic amb la tecla de la majúscula i la minúscula Peró els hi he explicat.
Les ssesións d'aquest curs estan dividides en dos grups; el gup inicial, es fa els dilluns i els dimecres i el grup amb coneixements previs els dimarts i els dijous de 10 h a 12 h.

Loubna Grida
dinamitzadora digital