dijous, 16 de juny del 2011

Asprodis



Hola novament sóc l'Angie, aquesta vegada us explicaré com s'ha desenvolupat el meu primer projecte amb una entitat.

Al començament de les pràctiques em van dir que el meu treball s'encarregaria d'assessorar a entitats, la primera i en la qual segueixo treballant és Asprodis.

Asprodis és una entitat dedicada a la integració social, cultural i laboral per a les persones amb discapacitat intel·lectual, amb l'objectiu de defensar els interessos d'aquestes persones i lluitar pels seus drets e intentar cobrir d'una manera digna les seves necessitats.

Des del principi em van informar que aquesta entitat volia tenir presència en la web. Pensant que seria el més ideal vaig decidir crear-los una plantilla de Blogger, basant-me una mica en els objectius de l'entitat i les seves necessitats. Vaig fer quelcom senzill, que destaqués més pel seu contingut que per la seva presentació.

A partir d'això he anat treballant també en manuals d'iniciació en Internet i manuals d'alfabetització digital ja que m'anirà bé, sabent que quan comenci a treballar amb l'entitat haurè d'impartir formació també als associats d'aquesta sobre coses bàsiques d'informàtica.

Fins ara he anat fent a poc a poc aquestes coses per Asprodis, esperant també que algunes em siguin útils per als meus futurs encàrrecs amb mes entitats.


Angie Serna
Dinamitzadora Digital.