Per fer que els alumnes adquireixin les aptituds necessàries per al tracte directe amb els ciutadans i ciutadanes i imparteixin la formació amb més recursos, cal conèixer i aplicar les teories de la comunicació.
Des de l’esquema més bàsic de la comunicació (emissor – receptor) fins les més modernes aplicacions multimèdia, els recursos comunicatius han estat amb nosaltres des del primer dia. Ja us heu oblidat de les nostres visites a Ràdio Sant Feliu?
BLOC: COMUNICACIÓ, DIDÀCTICA I ATENCIÓ AL PÚBLIC
OBJECTIUS:
Des de l’esquema més bàsic de la comunicació (emissor – receptor) fins les més modernes aplicacions multimèdia, els recursos comunicatius han estat amb nosaltres des del primer dia. Ja us heu oblidat de les nostres visites a Ràdio Sant Feliu?
BLOC: COMUNICACIÓ, DIDÀCTICA I ATENCIÓ AL PÚBLIC
OBJECTIUS:
- Fer que els alumnes adquireixin les aptituds necessàries per al tracte directe amb els ciutadans i ciutadanes i imparteixin la formació amb més recursos.
- Millorar les habilitats comunicatives i socials dels alumnes.
- Conèixer els mecanismes dels processos comunicatius escrits, orals i digitals.
CONTINGUTS:
- El procés de la comunicació. Elements que afavoreixen i que obstaculitzen la comunicació.
- Els circuits de la informació.
- Ortografia i expressió escrita i oral
- Qualitats comunicatives d'un bon dinamitzador/a.
- Millora de la capacitat expressiva i les habilitats comunicatives.
- El llenguatge audiovisual
- El llenguatge publicitari (spot, logotips...)
- La percepció
- Definició de l'usuari/a a partir de la tipologia
- La imatge personal. Indumentària.
- L'ús del telèfon.
- Dinàmiques de grup
- Trobades i presentacions amb dinamitzadors en actiu (Mithra, Palau Falguera...)
- Col•laboració setmanal amb Ràdio Sant Feliu.
BLOC: COMUNICACIÓ MULTIMÈDIA
OBJECTIUS:
- Conèixer el multimèdia
- Conèixer les tècniques de creació i producció de continguts multimèdia en un entorn educatiu i formatiu.
CONTINGUTS:
- Concepte de multimèdia.
- Llenguatge audiovisual: el cinema, la televisió, la ràdio, Internet, la publicitat.
- Edició audiovisual: conèixer programes i aplicacions informàtiques d’interès.
- Rutines de producció i creació de continguts multimèdia. Els informatius.
- Visita al Cibernàrium: “creadors de continguts”
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada