Introducció al cas pràctic:
Acabes de ser contractat per MITHRA per portar un nou telecentre a Can Maginàs. Un punt Òmnia...
.
Es tracta d'un equipament de titularitat mixta Generalitat (diners) – Ajuntament (local).
.
Les administracions ens han instat a que passem un projecte per acabar de convèncer als responsables. Aquesta és la teva primera tasca.
.
El centre tindrà unes línees mestres (1): Formació, Inserció sociolaboral i ús comunitari. I operativament, es faran 40 hores setmanals. Hi haurà franges (2) dedicades a l'acció directa, a la gestió i a l'accés lliure.
PROJECTE ÒMNIA. Guia d'elaboració.
1. DADES GENÈRIQUES:
- NOM DEL PUNT
- UBICACIÓ
- RESPONSABLE
- LOGO
- SLOGAN
2. JUSTIFICACIÓ (Motius pels quals cal la implantació d'un centre a la zona).
3. DADES DE L'ENTORN. (Quines dades anirà be conèixer. No cal posar les dades numèriques, només anomena-les).
4. OBJECTIUS
- OBJECTIUS OPERATIUS (Que els ciutadans de Sant feliu...)
- INDICADORS D'AVALUACIÓ (amb quins números comprovarem que hem aconseguit els objectius)
- CONTROL (reunions amb qui, cada quan, supervisió, etc).
5. DESCRIPCIÓ DELS MÍNIMS DESSITJABLES DE LOCAL, MOBILIARI, MAQUINARI, PROGRAMARI (LLIURE A SER POSSIBLE) I MATERIAL OFIMÀTIC.
6. CALENDARI DETALLAT D'IMPLANTACIÓ. FASES D'IMPLANTACIÓ.
7. DESENVOLUPAMENT.
- PUBLICITACIÓ
- CARTERA D'ACCIONS A REALITZAR (amb hores aproximades de cadascuna) EN LES TRES LÍNEES MESTRES ESMENTADES A DALT (1).
- HORARI SETMANAL SEGONS LES FRANGES ESMENTADES A DALT (2)
- ESTRATÈGIES PER FIDELITZAR ALS USUARIS
8. COST DE LA DINAMITZACIÓ ANNUAL (el teu sou).
9. ANNEXES
- 9,1 MODELS DE DOCUMENTACIÓ PER CONTROLAR ELS INDICADORS
- 9,2 MODEL DE RECOLLIDA DE DEMANDA I LLISTES D'ESPERA
- 9,3 NORMATIVA DEL CENTRE
- 9,4 PROTOCOL DE GESTIÓ DE CRISIS (en cas d'absència del dinamitzador, robatori, incendi, queixa d'usuari, malfuncionament d'equips...)
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada