dimecres, 28 de maig del 2008

Antonio-Mithra POWERFUL ! ! ! - CAS PRÀCTIC 1

Introducció al cas pràctic:

Acabes de ser contractat per MITHRA per portar un nou telecentre a Can Maginàs. Un punt Òmnia...
.
Es tracta d'un equipament de titularitat mixta Generalitat (diners) – Ajuntament (local).
.
Les administracions ens han instat a que passem un projecte per acabar de convèncer als responsables. Aquesta és la teva primera tasca.
.
El centre tindrà unes línees mestres (1): Formació, Inserció sociolaboral i ús comunitari. I operativament, es faran 40 hores setmanals. Hi haurà franges (2) dedicades a l'acció directa, a la gestió i a l'accés lliure.



PROJECTE ÒMNIA. Guia d'elaboració.

1. DADES GENÈRIQUES:
  • NOM DEL PUNT
  • UBICACIÓ
  • RESPONSABLE
  • LOGO
  • SLOGAN

2. JUSTIFICACIÓ (Motius pels quals cal la implantació d'un centre a la zona).

3. DADES DE L'ENTORN. (Quines dades anirà be conèixer. No cal posar les dades numèriques, només anomena-les).

4. OBJECTIUS

  • OBJECTIUS OPERATIUS (Que els ciutadans de Sant feliu...)
  • INDICADORS D'AVALUACIÓ (amb quins números comprovarem que hem aconseguit els objectius)
  • CONTROL (reunions amb qui, cada quan, supervisió, etc).

5. DESCRIPCIÓ DELS MÍNIMS DESSITJABLES DE LOCAL, MOBILIARI, MAQUINARI, PROGRAMARI (LLIURE A SER POSSIBLE) I MATERIAL OFIMÀTIC.

6. CALENDARI DETALLAT D'IMPLANTACIÓ. FASES D'IMPLANTACIÓ.

7. DESENVOLUPAMENT.

  • PUBLICITACIÓ
  • CARTERA D'ACCIONS A REALITZAR (amb hores aproximades de cadascuna) EN LES TRES LÍNEES MESTRES ESMENTADES A DALT (1).
  • HORARI SETMANAL SEGONS LES FRANGES ESMENTADES A DALT (2)
  • ESTRATÈGIES PER FIDELITZAR ALS USUARIS

8. COST DE LA DINAMITZACIÓ ANNUAL (el teu sou).

9. ANNEXES

  • 9,1 MODELS DE DOCUMENTACIÓ PER CONTROLAR ELS INDICADORS
  • 9,2 MODEL DE RECOLLIDA DE DEMANDA I LLISTES D'ESPERA
  • 9,3 NORMATIVA DEL CENTRE
  • 9,4 PROTOCOL DE GESTIÓ DE CRISIS (en cas d'absència del dinamitzador, robatori, incendi, queixa d'usuari, malfuncionament d'equips...)