divendres, 19 de novembre del 2010

Em presento: sóc Loubna Grida

Hola, sóc la Loubna Grida, sóc del Marroc, tinc 19 anys i visc a Sant Feliu de Llobregat. He obtingut el Batxillerat a l'institut Olorda i ara estic estudiant un curs a distancia d'educació infantil. També estic fent el curs d'informàtica a la casa d'oficis, a l'Aula Sant Feliu , ja que considero que és un curs molt interessant perquè ens ajuda a formar-nos, a aprendre més coses i a passar-ho bé.

D'aquest curs espero aprendre moltes coses d'informàtica i poder arreglar el meu ordinador sense cap problema, i sobretot poder trobar una bona feina.

En el meu espai de lleure m'agrada xatejar amb els meus amics, sortir amb els meus amics a passar una estona i desconnectar una miqueta, entrar al facebook i conèixer gent nova perquè sóc una persona que m'agrada relacionar-me amb gent nova i conèixer una mica de tots.
També he de dir que estic des dels 5 anys a Espanya. Aquí la gent es molt bona i m'he adaptat molt bé.