divendres, 5 de novembre del 2010

Em presento: Mireia Andres

Hola!

Sóc la Mireia Andres i visc a Vallirana. Em vaig apuntar al curs de Dinamització Digital gràcies a la meva germana, ella em va informar del curs i directament m'hi vaig apuntar. El que espero d'aquest curs es sortir com a dinamitzadora digital i amb un treball assegurat. Crec que és una gran oportunitat i ho aprofitaré al màxim!

Tinc molts hobbies, m'agrada moltíssim passejar per la muntanya i fer BTT. Em vull dedicar a la fotografia, el meu somni es treballar al National Geographic, i ho aconseguiré.

Dins els aspectes musicals.. M'agraden quasi tots els estils de música: Rock, Ska, Pop, Heavy Metal i sobretot Rock català. Els meus grups preferits són Mägo de oz i Obrint pas.

Tornant al tema dels hobbies, m'agrada redactar històries, poemes, etc..

En resum, sóc una persona amb molta imaginació i iniciativa.