divendres, 5 de novembre del 2010

Em presento: Maribel Fisas

Hola, sóc Maribel Fisas i visc a sant Feliu de Llobregat.
He estudiat a l'escola Agraria de Manresa un curs de grau mig d'Agricultura i Ramaderia ecològica. Tinc el títol de monitora de menjador i monitora Sociocultural. Ara estic fent un curs a distància a l'IOC d'educació Infantil que dura dos anys. Jo estic fent el segon semestre.

M'encanta la música llatina, la "bachata", el "merengue" i el "Reggeaton". També m'agraden les pel·lícules romàntiques i les d'aventura, de llibres m'agraden els d'amor impossible tipus Crepuscle.

Amb aquesta oportunitat que m'ha ofert el el SOC, penso que m'anirà molt bé per aprendre més coses del món de les Noves Tecnologies i altres coses que em puguin anar bé. Amb aquest curs de formació el que espero en un futur és poder treballar si tinc capacitats com a dinamitzadora digital.