divendres, 26 de març del 2010

Google VS. Facebook.



El cercador i la xarxa social busquen liderar el cibermercat publicitari i arrel d'això s'ha ocasionat una baralla entre google i facebook.

Al febrer l'empresa dirigida per Eric Schmidt va llançar Buzz, una espècie de xarxa social integrada als contactes de Gmail que permet importar missatges des de el lloc web de microblogging,Twitter, fotografies de Picassa i Flickr i enllaços favorits des de Google Reader, com a senyal de rivalitat facebook no pot integrar-se a Buzz,deu ser que el domini internauta es basa en la publicitat.

Google ha justificat de manera oficial que fa els anuncis més interessants per a l'usuari.

Així la publicitat que fereix la seva pàgina i altres llocs web vénen donats en funció de l'historial del internauta.

Una mica de cadascun...

Google: Dirigeix l'empresa mes gran d'Internet, Eric Schmidt president de google ha estat testimoni i part de la revolució de Google per la seva filosofia empresarial.
Migmon a volgut treballar a les seves oficines,i per l'eficiència a l'hora d'indexar l'embolic d'informació a la xarxa.
El president de google ja focalitza la creativitat de Google en les aplicacions per a mòbils.

Facebook: La idea original de crear una pàgina web per posar en contacte constant els seus companys de la Universitat ha resultat un dels invents més revolucionaris d'Internet.
Mark Zukerberg fundador i dirigent de facebook ha assegurat que si hagués de tornar a crear la xarxa social més gran del planeta, les dades de tots els seus usuaris serien públiques i no privades com són ara.


I vosaltres que en penseu sobre la privadesa?

Noticia estreta: Diari ADN

Data: Dijous 18 de març de 2010
Lidia Gómez Romero

Dinamitzadora Digital Multimèdia