dijous, 19 de novembre del 2009

PONÈNCIA OLGA CUEVAS MELIS

El proper Dimecres 25 de Novembre tindrem la visita a la Casa d'Oficis de l' Olga Cuevas Melis. El mòdul de Dinamització Digital tindrà l'oportunitat de poder escoltar les seves experiències entorn el món del teletreball.
Us pregunteu qui és l'Olga? Doncs ella es presenta així:

Olga Cuevas Melis

"Visc a Sort des del 1991 aproximadament (i no m'ha tocat mai la Loteria ! per si algú s'ho pensa...)

Vaig néixer a Barcelona i de jove vaig començar Informàtica i desprès Telecos, però no em van convèncer. A l'arribar al Pallars vaig dedicar-me als esports (esquí, rafting, piragua, hidrospeed,natació...), primer com a guia, desprès com a professora.

Al cap de poc vaig tenir el meu primer fill i em vaig veure obligada a canviar la meua vida professional. El dia que va néixer el meu tercer fill, vaig començar el Graduat Multimèdia.
He treballat com a dinamitzadora del Telecentre del Pallars Sobirà, ajudant a la gent a introduir-se en el mon de les TIC i millorar les seves competències digitals a aquells que ja hi són.
Desprès d'haver treballat en llocs diferents i tocant molts camps he aconseguit un dels meus somnis: teletreballar a temps complert. Actualment em dedico a fer pàgines web, preparo cursos en línia, faig de professora en línia i presencial, i si surt, faig algo de fotografia. Estudio a la UOC i faig de tutora del Graduat Multimèdia d'aquesta universitat virtual.

Per qualsevol cosa no dubteu a escriure'm."

Voleu conèixer millor a l'Olga? http://www.pirineuweb.com/ aquí podreu veure el seu Currículum, contactar amb ella, veure alguns dels seus treballs o si voleu, tafanejar les seves fotografies.

Voleu visitar el seu bloc? http://pirineuweb.blogspot.com/

Doncs ara que sabeu qui és, a que es dedica i les seves aficions, us resumeixo quin serà el temari propossat per el proper Dimecres 25 de Novembre:


1. El programari lliure (què és, per a què fer-lo servir)

2. Disseny web
*Disseny previ
* Maquetació
* Proves i ajustaments
* Publicació

3. Teletreball
* Què és?
* Feines teletreballables
* Qui pot ser teletreballador?
* Avantatges i inconvenients
* Casos pràctics (guia teletreball solsonès i pallars sobirà)

El teletreball és un nou sistema d'organització del treball en què el treballador desenvolupa una part important de la seva feina fora de l'empresa i a través de mitjans telemàtics.


Es tracta d'una alternativa a la presencialitat del treballador que té com a avantatges l'estalvi de temps de desplaçament, l'auto-organització del temps i els horaris o l'orientació del treball cap als resultats.

En el següent vídeo l'Olga Cuevas, ens explica la seva experiència com a teletreballadora.



L'Olga us parlarà d'aquestes i d'altres experiències.

No us podeu perdre aquesta ponència !!!