dilluns, 16 de novembre del 2009

Nouvinguts a la Casa d'Oficis

Hola i bon dia a tothom!
Em dic Raquel Cala y tinc 21 anys visc a Sant Feliu.


He fet un curs de Grau Mitjà d'administratiu, m'hagraden els ordinadors i els seus programes desde molt petita i en aquest curs segur que aprendré a fer moltes coses.
Vaig ser mare molt ràpid tans sols tenia 19 anys i és el que més m'hagrada d'aquest món.

Hello everybody!!


Em dic Carlos, tinc 19 anys i visc a Sant Feliu, ciutat on he viscut tota la meva vida i d'on tinc les meves arrels. He estudiat en el col·legi Verge de la Salut desde P3 fins fa poc, que vaig aprovar segon de batxillerat i, posteriorment, la prova de Selectivitat, la qual, després de passar els tres pitjors dies de ma vida, vaig obtenir una nota que no està malament.

La meva principal idea era anar a la Universitat, fer la carrera de Psicologia, però també les carreres de Criminologia i INEF m'agradaven, però vaig tenir la mala sort que, aquest any, les notes de tall han pujat molt respecte a anys anteriors, i només optava a fer la carrera de Geografia, una matèria que, no em desagrada gens però, no em veia estudiant-la durant quatre anys, així que vaig optar per treballar o fer cursos fins la pròxima convocatòria de carreres o de graus superiors, i així és com he arribat fins aquí.

M'agrada molt el futbol, vaig estar jugant al Santfeliuenc durant 8 anys i uns altres dos a l'equip de futbol sala del col·legi, on també vaig estar entrenant un equip de nens de 10 anys. Hobbies? M'agraden els videojocs, les novel·les bones, dormir, escoltar música, i beure coca cola, m'encanta la coca cola. Una cosa amb la que m'identifico molt es Bola de drac, és una sèrie que forma part de la meva infància, i sí per això soc un friki, ho accepto.

Menjo molt, aquí on em veieu tant primet, menjo com una llima, els meus pares em diuen que els surt més a compte pagar-me un viatge arreu del món que donar-me de menjar, per una altra part la meva iaia està encantada.

Soc solter, sense compromís, i així visc molt bé, sense preocupacions ni problemes...


Bye x 2 !!

Aquí us deixem un vídeo perquè sapigueu mes d'ells i de les seves opinions.









Dinamitzadors Digitals Multimèdia

3 comentaris:

Casa d'Oficis "Sant Feliu, Ciutat Digital" ha dit...

Benvinguts!!!

Lidia ha dit...

chicas ya sabeis que esta soltero y sin compriso jejeje
bienvenidos a los dos:)

Anònim ha dit...

muy bien raquel :D