divendres, 19 de desembre del 2008

Good Bye!!



Aixó ja s'ha acabat, snif snif, quins grans moments hem passat junts, trobaré a faltar aquelles baralles de fons entre Jonathan i Fran... al Carlos avisant al Julio, a la Ruth sempre tan reservada ^^, als dinamitzadors que encara que els he vist poc i no hem parlat gaire puc dir que són molt bona gent i que segur que seran grans Dinamitzadors Digitals.

També trobaré a faltar a la Gemma aconsellant-me sempre ^^, a la Vanessa que ha sigut durant el curs, i espero que més endavant, una gran amiga. Als del despatx també els trobare a faltar, a Pablo, Mar i Esmeralda. A Carlos i a Sergio pacients amb nosaltres... ^^ i els quals han conviscut amb nosaltres dia a dia, i que estic segur que ells també han aprés de nosaltres ^^.
.
Peró sobre tot trobare a falta a la meva companya Lû, a la qual dec moltíssimes coses de la meva forma de ser, una persona brillant i amb la quual sempre es pot comptar per a tot, crec que jo li he dut més problemes que no pas alegries, però segurament si he continuat cada dia endavant tant a la feina com en la meva vida personal ha estat per ella, així que aprofito aquest post per dir-te que mai t'oblidaré, que moltes gràcies per haver aguantat a aquest pesat, i que espero que algun dia els nostres camins es tornin a creuar.

Un fort petó i una forta abraçada per a tothom^^


Àlex Santos Peralba
Genjou Kakouton, Ton per els amics
asp8.12.07@gmail.com
genjou_kakouton@hotmail.com
genjou-kakouton.blogspot.com
www.fotolog.com/ton89
www.tc-windrunners.com

1 comentari:

Anònim ha dit...

Moltes gràcies!!
Jo també et trobaré a faltar, amb les teves faltes d'ortografia i tot!!!

un petó guapo!