dilluns, 21 d’abril del 2008

URGENT: Siguem pràctics, administració electrònica

L'Esmeralda ens comenta que per tal de confeccionar els vostres contractes de treball cal:


  1. Que tots i totes disposeu de número de la Seguretat Social.

  2. Que ens aporteu un Certificat de Vida Laboral (per obtenir-lo cal disposar de número de la Seguretat Social)


Ens comenta l'Esmeralda que per agilitzar-ho podeu entrar ara mateix al web http://www.seg-social.es/ /anar a "lo más visitado"/ clicar a "vida laboral"/ clicar a "sin certificado digital" i llegir detenidament les instruccions i emplenar la sol·licitud.

En un termini d'una setmana aproximadament rebreu l'informe de vida laboral a les vostres cases. Després ens els feu arribar. OK?

L'informe de vida laboral consta d'una primera pàgina en què apareixen les dades identificatives del sol·licitant, el nombre de dies en situació d'alta a la data d'expedició de l'informe, notes informatives i altres textos en funció de les circumstàncies concretes de cada persona en la relació amb la Seguretat Social.

La segona pàgina i les posteriors indiquen els períodes acreditats per la persona titular de l'informe al sistema de la Seguretat Social. En aquest lloc web, podeu consultar-hi les notes d'aclariment del contingut de l'informe de vida laboral.


A la Oficina Virtual del web de la Seguretat Social trobareu una secció específica sobre els informes de vida laboral.

Com ja heu vist, l'informe de vida laboral es pot obtenir a través de dues vies, concretament, dels serveis amb certificat digital i sense certificat digital.

Amb el servei d'obtenció d'informes de vida laboral amb certificat digital, la impressió i la consulta de l'informe es processen en el mateix moment de la sol·licitud, a través de l'ordinador.

Requisits del servei amb certificat digital:

Per accedir a aquest servei és imprescindible comptar amb un certificat digital, que garanteixi la seguretat i la confidencialitat del tràmit.

A més a més, en cas que no us hagin lliurat aquest certificat en una oficina de la Seguretat Social, les dades identificatives del certificat digital han de coincidir amb les que tingui la Seguretat Social.

Recordeu que podeu obtenir la certificació digital a l'Ajuntament. Els dinamitzadors d'això en saben. força...

  • Mireu això:

Fes servir el teu IdCAT! Sant Feliu On Line t’ajuda

Us hem parlat tantes vegades de l’IdCat que segur que ja sabeu què és, veritat? Potser fins i tot en teniu un. Us hem explicat en què consisteix, per a què serveix i com funciona (en tres passos: 1, 2 i 3).

Així doncs, ja sabeu que l’IdCAT és un dels certificats digitals existents amb què es poden dur a terme tràmits telemàtics amb els ajuntaments i les administracions públiques en general, garantint la mateixa validesa jurídica que en el tràmit presencial o en paper.

I tu, ja tens el teu IdCAT? No coneixes la comoditat encara de contactar amb l’administració pública des de casa i a l’hora que vulguis. Si el que tens són dubtes quant al seu ús, no pateixis i descarrega’t el manual que trobaràs a la barra dreta del bloc. Veuràs què fàcil és!

  • Encará més info:

El nou DNI electrònic a Sant Feliu !!!

Això sí, amb el DNI electrònic us caldrà un lector de targetes...